niedziela, 11 sierpnia 2013

Jak zrobić bransoletkę ?- jak najszybciej;) zbiór 20 sposobów na wykonanie modnych bransoletek DIY.


Byłam dzisiaj cały dzień w Chorzowskim parku,muszę przyznać,że mnie mile zaskoczył.Często tam jeździmy,ale dziś było jakoś inaczej,przyjemniej... może fajny spacer i pyszne lody bananowe mnie tak nastroiły pozytywnie :)

Wpadło mi do głowy (patrząc na mijające mnie kobiety w parku),że rzadko która miała fajną bransoletkę,a przecież można je zrobić samemu.Każda kobieta ma w domu pudełeczko pełne biżuteryjnych rupieci, wykorzystajmy je, a na pewno wyjdzie nam coś fajnego i ciekawego.

Przedstawiam wam 20 sposobów DIY na zrobienie bransoletki.

MIŁEJ ZABAWY ;)


Jak zrobić bransoletkę z łańcuszka i koralików.




jak zrobić bransoletkę shamballa



jak zrobić bransoletkę używając łapaczy i sznurka 

jak zrobić bransoletkę ze skóry

jak zrobić pastelowa bransoletkę z koralików

bransoletka diy



jak zrobić plecioną bransoletkę z satynowej wstążki


jak zrobić bransoletkę z metalowych podkładek i satynowej wstążki


jak zrobić naszyjnik diy z koralików


jak zrobić pleciona bransoletkę -warkocz


jak zrobić pastelową bransoletkę z muliny i łańcuszka


jak zrobić pleciony naszyjnik




jak zrobić bransoletkę ze sznurówki


jak zapleść serce ze sznurka


pomysły na plecione ozdoby

jak zapleść bransoletkę








Pamiętajcie o konkursie nagrody czekają :)


                                                         ZAPRASZAM  KLIK






18 komentarzy:

  1. Tyle tu pomysłów, że aż się w głowie kręci... aż każdego chciałoby się spróbować.
    Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ale mogło być więcej :D /wszystkie już robiłam/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jest ta co się oplata łańcuszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile metrów wstążki potrzeba do zrobienia tego naszyjnika?

    OdpowiedzUsuń
  5. Te plecionki ze wstążki są wzorowane na filofunach, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu znalazłam zbiór inspiracji w moim stylu! :) Tak dużo pomysłów, a tak mało (póki co) półfabrykantów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz swietne pomysly twoja strona jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko doskonałe, poza dreamcatcherem, który poza piórkami i kółkiem ma mało wspólnego z prawdziwym dreamcatcherem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne naprawdę ja w to wchodzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł 13 tyle że jak to zrobic. Gdyby było można prosze o podpunkty krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są ludowe wyroby z rękodzieła i mam nadzieję że zawsze będzie ktoś do podtrzymania tradycji. Ja teraz staram się robić gwiazdy kurpiowskie z papieru są niesamowite. http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-wycinanke-kurpiowska-gwiazde/ sama taką nauczyłam się robić po kilku próbach. Oby wyroby rękodzielnicze zawsze miały chętnych do podziwiania i osoby do kontynuowania tradycji.

    OdpowiedzUsuń