środa, 25 grudnia 2013

Jak zrobić torebkę na szydełku??

Cześć kochani.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać piękne torebki wykonane na szydełku, do zrobienia których możemy wykorzystać stare koszulki.Jak je pociąć ,żeby otrzymać jak najdłuższe kawałki materiału oraz inne pomysły na ich wykorzystanie znajdziecie tutaj.
Tymczasem zajmijmy się torebkami.




Znalazłam świetny blog pełen szydełkowych inspiracji.
Dzięki niemu właśnie dowiemy się jak zrobić te cudeńka.
Zachęcam Was do pracy, ja jak tylko skończę wkońcu mój dywan to zaraz sobie taką zrobię :)

1. Jak zrobić torebkę- kuferek z kokardką  klik

Torebka zrobiona na szydełku.

Jak zrobić torebkę na szydełku.

Torebki zrobione na szydełku.

2. Drugi uroczy kuferek- jak go wykonać dowiesz się tutaj

Szydełkowy kuferek.

Wzory na szydełkowe torebki.

Jak zrobić torebkę na szydełku.

3.Super koszyczki- darmowy kurs szydełkowy klik

jak zrobić letnią torebkę na szydełku.

Torebki diy na szydełku.


4.Idealna :)
Jak ją zrobić dowiesz się tutaj


Torebka diy

5.Z ozdobnymi szarfkami :)
Jak zrobić torebkę na szydełku dowiesz się tutaj



Fajne nie ???
:)

Więcej ciekawych pomysłów i szydełkowych inspiracji znajdziecie w moim poście tutaj





Pozdrowienia dla nowych obserwatorów :*











2 komentarze:

  1. Świetna. Uwielbiam ludzi którzy sami sobie potrafią zrobić element garderoby.

    http://modny-chlopak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki cud miód. Ja potrafię tylko zrobić łańcuszek.
    Pozdrawiam świątecznie.
    Zapraszam na mojego bloga
    http://malowanekorale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń