niedziela, 15 grudnia 2013

Jak zrobić wieszak na biżuterię- potrzebna ramka i bigle do kolczyków.

Witajcie kochani.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać szybki sposób na zrobienie fajnego wieszaka na biżuterię w postaci ozdobnej ramki do powieszenia na ścianie.

Diy wieszak na biżuterię.


Potrzebujemy:
- klej na gorąco
- ramkę
- bigle do kolczyków
- satynową wstążkę.


Jak zrobić wieszak na biżuterię.


Do ramki klejem mocujemy bigle. Czekamy, aż porządnie wyschnie i lekko odginamy.
Potem zakrywamy je satynową wstążką, mocujemy kawałek wstążki także jako zawieszenie i gotowe.










To moja druga taka ramka i gwarantuje Wam,że wytrzyma bardzo duże obciążenie :):*
Proste prawda :)

Buziaki i miłego dnia 

7 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) warty wykorzystania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, a ja poprosiłam o szkatułkę na biżuterią Św.Mikołaja :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest dokładnie to, czego szukałam od wielu miesięcy. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ramka- prosta w wykonaniu a jaka efektywna:)

    OdpowiedzUsuń