wtorek, 3 grudnia 2013

Pompony - jak je robić i do czego wykorzystać ???

Cześć kochani.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak robić pompony i do czego je potem wykorzystać.
Ozdobne kwiaty, girlandy, dywany,kolczyki - to tylko początek inspiracji.Zastosowań jest mnóstwo, a przecież ile trwa zrobienie pompona?? Zaledwie kilka chwil, a jest to super sposób na spędzenie czasu z naszym dzieckiem,któremu nowa zabawa na pewno się spodoba :)

Jak zrobić pompon???
Bardzo prosto i szybko :)
Większe pompony robię na kartonowych kółkach z dziurką w środku i nacięciem dla szybszego zawijania sznurka.
Potrzebne są dwa kółka ,gdyż po zawinięciu włóczki wkładamy nożyczki między kartoniki ,przecinamy nitki ,związujemy i jest :)
Wystarczy po docinać i mamy gotowy pomponik.
Mniejsze fajnie wychodzą na widelcu :)

Czego urzyć do ich zrobienia??
Włóczki, bibuły,tiulu...czego tylko chcecie :)



Jak zrobić pompon??








Jak zrobić pompon

Jak zrobić pompon z włóczki na widelcu.

Tęczowy pompon.



Gdy już wiemy jak je robić czas ,żeby je wykorzystać :)

Pompony jako ozdobne kwiaty.





Wieńce zrobione z pomponów.



Trochę świątecznych pompon-owych inspiracji.




Gadżety i biżuteria z pomponów.




Girlandy z pomponów.






Na koniec coś co mnie urzekło najbardziej :)

Dywany z pomponów :)








Buziaki i miłego dnia :*








11 komentarzy:

  1. Super inspiracja! Nie próbowałam na widelcu - muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Zaraz będę szukać włóczki i zabieram się do pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wybrałaś inspiracje. Nie mogę się zdecydować co podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :) Muszę takie włóczkowe zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli robię dywan to jak to powiązać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o dywan to potrzebujemy mate antypoślizgową,która jest dostępna za parę groszy w każdym sklepie z dywanami.Jest to taka siateczka do której przywiązujemy nasze pompony jeden obok drugiego.Warto o tym pamiętać już przy produkcji pomponów, żeby sznurek które jest w środku zostawić dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa, próbowałaś robic te tiulowe??? Bo mam zapytanie co do nich

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ja tu zostaje !!!!
    tetnowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne inspiracje dla mnie...
    Dziękuję:´3

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne inspiracje dla mnie...
    Dziękuję:´3

    OdpowiedzUsuń