czwartek, 19 grudnia 2013

Reperujemy serduszko Oliwki- ja pomagam, a Wy??

Cześć kochani.
Już jakiś czas temu dołączyłam do grona sponsorów fantów na aukcje charytatywne ratujące chore serduszko Oliwki.

Moje opaski można kupić i wspomóc fundację.Ja wykonuję opaskę na zamówienie i wysyłam ja na swój koszt.
Całość wylicytowanej kwoty trafia na konto fundacji.


Zapraszam Was na Profil na facebooku
 "Reperujemy serduszko Oliwki" klik

Aktualnie jest licytowana już druga moja opaska, jeśli chcesz dołączyć do licytacji to zapraszam.

Link do licytacji tutaj




Znajdziecie tam piękne rzeczy wykonane przez ludzi,którzy chcą pomóc- tak jak ja.

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. eh, też bym tak pomogła - przez prace... (bo kasowo to sama czasem potrzebowałabym wspomagania ;)) ale jakoś nie wierzę, ze moje pracę coś by tam zarobiły... dlatego nie pomagam w ten sposób...
    ale fajnie, ze Ty tak...
    pozdrawiam słonecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się coś da zarobić.
    Dziewczyny prowadzące aukcje przyjmą wszystko wiesz mi.
    A moje opaski??
    Ja je sprzedaję za max 20 złoty, a na aukcji ostatnia poszła za 60 !!!
    Liczy się dobre serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez pomogam Oliwce . To bratanica mojego kolegi - dziewczeta kazdy grosz sie liczy. Wam sie moze wydawac ,ze same niewiele dacie , ale kazdy moze pomoc . Nie wiadomo kiedy my bedziemy potrzebowac pomocy :)

    OdpowiedzUsuń