czwartek, 5 grudnia 2013

Robię dywan DIY na szydełku ze starych t-shirtów.

Chciałam Wam dzisiaj pokazać początek mojej pracy nad moim nowym dywanem ze starych T-shirtów.
Jak na razie pocięłam 3 bluzki, dwie stare tuniki i dwie pary getrów :)

Szydełko ma rozmiar 9 mm jest plastikowe,kupiłam je na allegro za 1 zł.
Szydełkuje się to dość sprawnie i szybko.

Nie mam konkretnego wzoru,po prostu jak mi się zaczyna falować -to ściaśniam, jak podwijać -to poszerzam :)

Jadę półsłupkami w koło.
Filozofia żadna -tylko trzeba się naciąć,moje paski mają szerokość mniej-więcej 2 cm.

Dywan ze starych t-shirtów.


Dywan diy.

Dywan diy na szydełku.


Jak ciąć ubrania, żeby przędza była jak najdłuższa i na co wykorzystać jeszcze stare ubrania dowiesz się tutaj .


Buziaki i dziękuję ,że tu zaglądacie :*



5 komentarzy:

  1. super pomysł :) sama chciałabym umieć coś takiego zrobić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ze to zamieściłaś! właśnie się przymierzałam do szydełkowania dywanu... :D czyli Ty robisz z koszulek paski i traktujesz je jak włóczkę, tak? a jak je łączysz, te paski znaczy - supełkami?
    widziałam jeszcze taka wersję, że szydełkuje się włóczką,a te kawałki tkaniny niejako wplata, zaszydełkowuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wychodzi, podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pasji i zapału kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kusi mnie strasznie zrobienie takiego dywanikaaa:)

    OdpowiedzUsuń